sobota, 23 marca 2013

Grejpfrutowa świeżość



Po lewej: Grejpfrut - Energetyzujący olejek do kąpieli 500ml.
Opis z katalogu: "Z naturalnym olejkiem eterycznym. Olejek grejpfrutowy działa tonująco, odświeżająco i stymulująco, usuwając napięcie i zmęczenie. Wspomaga również terapię antycellulitową. "
Cena: 15,20zł

Coś ode mnie: 
Zapach jest zniewalający. Zamykam oczy i mam przed sobą miskę ze świeżo rozkrojonymi owocami.
Ponowny zakup?
Zdecydowanie jestem na tak. Mam w planach kupno soli i olejków w innym zapachu. ;-)

Po prawej: Energetyzująca sól do kąpieli z makro i mikroelementami 600g
Opis z katalogu: "Naturalna, bogato zmineralizowana Kłodawska sól kąpielowa z dodatkiem soli morskiej pobudza krążenie i łagodzi napięcie mięśniowe, zapewniając ciału relaks i odprężenie. Jednocześnie wygładza skórę, a jej przyjemne zapachy koją zmysły.
Cena: 11,90zł 
Coś ode mnie: 
Tak jak wyżej - zapach jest cudowny. Teraz cała łazienka pachnie mi owocowo i ciężko z niej wyjść!
Ponowny zakup?
TRZY RAZY TAK! 

1 komentarz: